Mavi ve Kıvanç Tatlıtuğ yeni sezonu “Bazen çok olmak gerekir” adlı reklam kampanyasıyla açtılar. Film, kendinizi aşmak, yeni şeyler denemek, bambaşka bir yönünüzü ortaya çıkarmak istediğiniz anlarda, çok sevdiğiniz “O Mavi Jeans”in cesaret verici gücünü vurguluyor. Kıvanç’a Mavi’nin yeni Classic Denim serisi eşlik ediyor. Her zaman klasik ve zamansız jean dünyasını canlandıran reklam filmi, Kıvanç’ın her zamanki “efsanevi” enerjisi ve Emir Taha’nın “Uzak Dur” şarkısı eşliğindeki eğlenceli dans sahneleriyle dikkat çekiyor. Kıvanç’ın rol aldığı uzun metrajlı film. Destansı bir dans sahnesi çekilecek ve ayak hareketlerini gerçekleştirmekten bir dublör sorumlu olacak. Gurur; Tam da o anda klasik kot pantolonunu, zamansız beyaz tişörtünü ve bomber ceketini giyip kendini “A Complete Blue Classic”teymiş gibi hissederken dublörün yerini almaya karar verir. Sahneye çıktığında “çok zaman alıyor” anları yaşanıyor ve dans performansıyla herkesi büyüleyip heyecanlandırıyor.Başrol oyuncuları Kıvanç ve “A ‘Ma’ Mavi Klasik” görünümü.Mavi Classic Denim hem çok güncel hem de zamansız. “Jean pantolon, tişört, bomber ceket” ile tamamlanan ikonik jean görünümünü güncel moda kodlarıyla birleştiriyor. Classic Denim Serisi, klasik masif denim görünümü, gerçek indigo renkleri, hafif kumaş dokusu, aksesuar detayları ve günümüzün hem erkek hem de kadın kesimlerine uygun kesimleriyle Mavi denim işçiliğinin imzasını taşıyor. “Hepimizin bazen daha fazla olmaya ihtiyacı var”Yeni reklam kampanyasına ilişkin duygularını paylaşan Kıvanç Tatlıtuğ, şunları söyledi: “Mavi benim için hayatımın klasiğidir. 14 yıldır değişmeden heyecanla sürdürdüğümüz ortaklığımıza bir yenisini daha eklemenin mutluluğunu yaşıyorum. Bazen hepimiz bizi harekete geçiren ve hayatımızı değerli kılan anlara ihtiyaç duyarız. Jean’in size verdiği özgürlük duygusu size düşünmeden adım atma cesareti veriyor.”“Mavi, Kıvanç ve Jean… Bir ‘klasik Mavi’.”Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz; “33 yıldır tutkuyla en iyi kot pantolonun peşinde koşuyoruz. Yeni sezonumuzda Mavi Classic Denim’in zamansız dünyasını yansıtan gerçek bir denim filmi yapmak ve “Çoğlaşıyoruz” mottomuzu yeni döneme taşımak istedik. Artık çok fazla Mavi olduğu iyi biliniyor. Şimdi seyirciyi kendi “ben de” anlarına davet eden bir hikaye anlatıyoruz. Kıvanç büyük bir yetenek. Onunla çalışmak her zaman bir zevktir. “İşbirliğimizin 14. yılında 20. filmimizi çektik ve hep birlikte tam bir ‘Mavi Klasik’ yarattık.”“Sayımız çok olmalı” diyenler reklam lansmanında buluştuMavi, “Bazen Çok Olmak Gerekir” adlı reklam kampanyasını, Kıvanç Tatlıtuğ ve Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz’un ev sahipliğinde Nişantaşı Komedi Kulübü’nde düzenlenen davetle başlattı. Sarp Apak’ın geceye özel şovuyla sahneye çıktığı, genç müzisyen Emir Taha’nın ise canlı performansıyla renk kattığı davet, basın ve moda dünyasının önemli isimlerini bir araya getirdi. Keyifli geceye katılanlar arasında Bengi Apak, Dila Tarkan, Sedef Avcı gibi isimler de vardı. Kaynak: (guzelhaber.net) Güzel Haber Masası
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–
—–Sponsorlu Bağlantılar—–